Jean Paul Gaultier wpadł na nowy pomysł kampanii reklamowej na sezon jesień 2009. Projektant zatrudnił Raquel Zimmermann do prezentowania odzieży zarówno damskiej, jak i męskiej. Tak, tak dobrze czytacie, brazylijska modelka wystąpiła w podwójnej roli. Typowe w kampaniach Jean Paula Gaultiera przedstawienie kobiety i mężczyzny razem na szarym tle, to niewątpliwie znak rozpoznawczy jego marki. Stosował ten zabieg już przy wcześniejszych kampaniach - z udziałem Darii Werbowy (modelki głównie znanej z reklamy perfum Lancome Hypnose) na sezon jesień 2008 i Lary Stone (modelka znana z współpracy z marką Calvin Klein) na sezon wiosna 2009. I tym razem użył tej metody, tyle, że formuła trochę się zmieniła. Do pracy zostali zaangażowani Inez van Lamsweerde i Vinoodh Matadin. Raquel pozowała przez parę miesięcy w obu rolach - kobiety i mężczyzny. Pytanie czy to z oszczędności? Bo jak dobrze wiemy nawet świat mody dosięgnął kryzys. Christian Lacroix wie coś o tym - zakończył on działalność ostatnim pokazem Haute-Couture sezon jesień-zima 2009-2010 w Paryżu.
W przypadku Gaultiera Wydaje się jednak, że był to po prostu oryginalny pomysł znanego projektanta. On to ma nosa do prowadzenia interesów!
Pewnie Marlene Dietrich byłaby dumna.
A oto efekty pracy z Raquel Zimmermann:
A to zdjęcia z poprzednich kampanii reklamowych z udziałem Darii Werbowy i Lary Stone:
A.O.
Komentarz tylko dla zalogowanych
Uwaga!
Ta podstrona może zawierać treści o charakterze erotycznym, wulgarnym lub kontrowersyjnym. Przechodząc na tę podstronę
oświadczasz, że dokonujesz tego w pełni świadomie i dobrowolnie oraz że posiadasz ukończone 18 lat.