Aktorka została ambasadorką firmy Matel w Polsce. Wzięła udział w kampanii marketingowej, promującej najnowszą kreskówkę „Barbie i Diamentowy Pałac”.
Chyba każda kobieta będąc małą dziewczynką marzyła by być taka, jak lalka Barbie. Bo ma piękne włosy, nienaganną figurę, śliczną buzie oraz Kena. Firma Matel, produkująca najsłynniejszą lalę świata wykorzystała ideał dzieci do celów edukacyjnych. Poza tym, że Barbie można się pobawić, to również obejrzeć z nią filmy animowane. 18 września odbyła się uroczysta premiera najnowszej kreskówki z tą bohaterka w roli głównej. „Barbie i Diamentowy Pałac” jest produkcją opowiadającą o zaletach przyjaźni. Ambasadorką filmu została Katarzyna Glinka. –„ Udział w tym projekcie to dla mnie powrót do najpiękniejszych lat dzieciństwa, do czasów beztroski i radości. Jako mała dziewczynka miałam jedną lalkę Barbie, ale stroje dla niej musiałam projektować i szyć sama. Lalki, które dziś promuję są dokładnie takie, o jakich marzyłam będąc dzieckiem” – powiedziała aktorka.
sc
Komentarz tylko dla zalogowanych
Uwaga!
Ta podstrona może zawierać treści o charakterze erotycznym, wulgarnym lub kontrowersyjnym. Przechodząc na tę podstronę
oświadczasz, że dokonujesz tego w pełni świadomie i dobrowolnie oraz że posiadasz ukończone 18 lat.