Jeszcze do niedawna modelka traciła pracę po 25. roku życia. Teraz do zawodu wracają „modeleki z przebiegiem”, których atutem stają się zmarszczki mimiczne. – „Jest ogromne zapotrzebowanie na starsze modelki” – powiedziała „New York Timesowi” Ginni Conquest z departamentu „wyrafinowanych” modelek w agencji Wilhelmina Models w Nowym Jorku (to trochę okrutne, ale o kobietach, które skończą 25 lat w agencjach mówi się „wyrafinowane”). Dlaczego tak się dzieje? Na całym świecie do głosu doszło pokolenie kobiet urodzonych w latach pięćdziesiątych i sześćdziesiątych. W Stanach wydają one 2 biliony dolarów rocznie. Mało która z nich chce kupować krem nawilżający reklamowany przez dziewczynę, która nie ma jeszcze dowodu. Dlatego właśnie Linda Evangelista (42 lata) reklamuje Pradę, Claudia Schiffer (38) – Chanel oraz Ferragamo, Christy Turlington (39) – Escadę, a Naomi Campbell (38) – Yves Saint Laurenta. I wszystko wskazuje na to, że to nie tylko przejściowy trend.
mr
Komentarz tylko dla zalogowanych
Uwaga!
Ta podstrona może zawierać treści o charakterze erotycznym, wulgarnym lub kontrowersyjnym. Przechodząc na tę podstronę
oświadczasz, że dokonujesz tego w pełni świadomie i dobrowolnie oraz że posiadasz ukończone 18 lat.