Stacji muzyczna postanowiła wykorzystać często powtarzane słowa Dody, „Królowa jest tylko jedna”, i ruszyła z kampanią promującą swoją telewizję wraz z udziałem samej artystki. To kolejna reklama, w której wystąpiła Rabczewska. Dorota swoim wizerunkiem promowała już dżinsy Big Star, lody Koral, a po drodze pojawił się jeszcze napój energetyczny i prezerwatywy. Tym razem stacja telewizji muzycznej, która już zatrudniała Dodę jako jedną z jurorek karaoke show – Shibuya, postanowiła wykorzystać hasło lansowane przez samą wokalistkę. VIVA, w oczywisty sposób, nawiązała do słów Rabczewskiej i tak jak ona jest jedyną królową, tak „VIVA jest tylko jedna”. Okazuje się więc, że dzięki Dodzie i jej niezwykłej popularności, można wypromować każdy produkt, a i zapewne dobrze przy tym zarobić. Trzeba przyznać, że artystka ma głowę do interesów, o czym świadczy chociażby jej teledysk „Rany” z płyty Diamond Bitch, który przypominał raczej reklamę dżinsów i lodów, stanowiąc tym samym doskonały przykład product placement.
Komentarz tylko dla zalogowanych
Uwaga!
Ta podstrona może zawierać treści o charakterze erotycznym, wulgarnym lub kontrowersyjnym. Przechodząc na tę podstronę
oświadczasz, że dokonujesz tego w pełni świadomie i dobrowolnie oraz że posiadasz ukończone 18 lat.