Grupa Pino Filmy, zdjęcia, muzyka Dziel się chwilą Darmowy hosting darmowa telewizja internetowa Powiedz innym o sobie Darmowe blogi Pokaz zdjęć, prezentacje multimedialne pytania i odpowiedzi zadania, testy, śmieszne pytania, łamigłówki

wszystkie foto video tekst
Maryla Rodowicz reklamuje wódkę Żołądkową Gorzką. To nie żart! Piosenkarka została właśnie twarzą tego sztandarowego produktu Polmosu Lublin. Współpraca zaowocowała wydaniem specjalnej płyty z największymi przebojami artystki. Wróżymy sukces, bo nie od dziś wiadomo, że Polakom picie idzie w parze ze śpiewaniem. – „Maryla Rodowicz to niekwestionowana królowa polskiej piosenki, która udowodniła swoją wszechstronność. Żołądkowa Gorzka i Maryla Rodowicz to dwie polskie ikony, z których możemy być dumni. Obie od lat dostarczają Polakom pogody ducha i zasłużonych chwil relaksu. Dlatego postanowiliśmy wykorzystać wizerunek Maryli Rodowicz do promocji Żołądkowej oraz przypomnieć Polakom jej największe przeboje” – mówi Monika Dziuba z Polmosu Lublin w rozmowie z XOXO.
wk

Komentarz tylko dla zalogowanych