Maryla Rodowicz reklamuje wódkę Żołądkową Gorzką. To nie żart! Piosenkarka została właśnie twarzą tego sztandarowego produktu Polmosu Lublin. Współpraca zaowocowała wydaniem specjalnej płyty z największymi przebojami artystki. Wróżymy sukces, bo nie od dziś wiadomo, że Polakom picie idzie w parze ze śpiewaniem. – „Maryla Rodowicz to niekwestionowana królowa polskiej piosenki, która udowodniła swoją wszechstronność. Żołądkowa Gorzka i Maryla Rodowicz to dwie polskie ikony, z których możemy być dumni. Obie od lat dostarczają Polakom pogody ducha i zasłużonych chwil relaksu. Dlatego postanowiliśmy wykorzystać wizerunek Maryli Rodowicz do promocji Żołądkowej oraz przypomnieć Polakom jej największe przeboje” – mówi Monika Dziuba z Polmosu Lublin w rozmowie z XOXO.
wk
Komentarz tylko dla zalogowanych
Uwaga!
Ta podstrona może zawierać treści o charakterze erotycznym, wulgarnym lub kontrowersyjnym. Przechodząc na tę podstronę
oświadczasz, że dokonujesz tego w pełni świadomie i dobrowolnie oraz że posiadasz ukończone 18 lat.