24-letnia brytyjska piosenkarka pop, głównie znana z takich utworów jak "Smile" i "Not Fair", została dostrzeżona przez świat mody. Jeden z wielkich domów mody zaproponował Lily Allen kampanię reklamową. Wokalistka została twarzą nowej kolekcji torebek Chanel - Coco Cocoon na sezon jesień-zima 2009-2010. Allen wystylizowano do sesji trochę na Audrey Hepburn w "Śniadaniu u Tiffany'ego", zdjęcia utrzymane są w czerni i bieli.
Karl Lagerfeld także bardzo ceni sobie współpracę z Lily. "Jest zabawna", głównie dlatego zdecydowałem się właśnie na nią, ona kocha modę, a ją kochają dziewczyny" - wyznał w jednym z wywiadów.
Sama Lily przyznaje się do uzależnienia od mody. Nazywana jest ekspertką lansowania Chanel, teraz już wiemy, dlaczego ostatnio tak mocno ściskała torebkę Chanel 2.55.
Tylko pogratulować - niejedna dziewczyna marzy o darmowych torebkach Chanel, nie mówiąc już o ich reklamowaniu.
A.O.
Komentarz tylko dla zalogowanych
Uwaga!
Ta podstrona może zawierać treści o charakterze erotycznym, wulgarnym lub kontrowersyjnym. Przechodząc na tę podstronę
oświadczasz, że dokonujesz tego w pełni świadomie i dobrowolnie oraz że posiadasz ukończone 18 lat.