Piosenkarka podbija świat mody z nową młodzieżową kolekcją. Gwiazda popu wraz z Iconix Brand Group w środę odsłonili wspólne przedsięwzięcie uruchomienia nowej marki na całym świecie. Począwszy od kolekcji dla młodzieży, ubrania będą sprzedawane w wszystkich sklepach "Macy'ego" już w sierpniu.
Firma MG Icon będzie w 50 procentach należała do Iconix i w 50 procentach do Madonny oraz Guya Oseary, jej menadżera.
Nowa młodzieżowa kolekcja będzie nosić nazwę "Material Girl" i została zaprojektowane przez piosenkarkę oraz jej nastoletnią córkę Lourdes Leon z wsparciem projektantów Iconix. W jej skład będą wchodzić ubrania, biżuteria jak również inne akcesoria.
Komentarz tylko dla zalogowanych
Uwaga!
Ta podstrona może zawierać treści o charakterze erotycznym, wulgarnym lub kontrowersyjnym. Przechodząc na tę podstronę
oświadczasz, że dokonujesz tego w pełni świadomie i dobrowolnie oraz że posiadasz ukończone 18 lat.