Każdy sposób jest dobry na promocję. Była wokalistka Blue Cafe, Tatiana Okupnik, promuje swój najnowszy album w mało wyszukany sposób. Piosenkarka bierze udział w kampanii reklamowej pasty do zębów i postanowiła przy tej okazji zaprezentować swój nowy materiał. Singiel "Maximum" jest dodatkiem do tubki pasty, promocyjny zestaw można nabyć za cenę jedynie 17,98 złotych. Czy taka akcja PR-owa może okazać się skuteczna? Większość osób przyjęła tę wiadomość jako żart. "Nie wiem, czy to jest ujma? To była część kontraktu. Ja go nie negocjowałam, nie byłam wtedy menadżerką Tatiany" - wyznała "Super Expressowi" obecna menadżerka artystki, Julita Janicka.
Komentarz tylko dla zalogowanych
Uwaga!
Ta podstrona może zawierać treści o charakterze erotycznym, wulgarnym lub kontrowersyjnym. Przechodząc na tę podstronę
oświadczasz, że dokonujesz tego w pełni świadomie i dobrowolnie oraz że posiadasz ukończone 18 lat.