Grupa Pino Filmy, zdjęcia, muzyka Dziel się chwilą Darmowy hosting darmowa telewizja internetowa Powiedz innym o sobie Darmowe blogi Pokaz zdjęć, prezentacje multimedialne pytania i odpowiedzi zadania, testy, śmieszne pytania, łamigłówki

wszystkie foto video tekst
Każdy sposób jest dobry na promocję. Była wokalistka Blue Cafe, Tatiana Okupnik, promuje swój najnowszy album w mało wyszukany sposób. Piosenkarka bierze udział w kampanii reklamowej pasty do zębów i postanowiła przy tej okazji zaprezentować swój nowy materiał. Singiel "Maximum" jest dodatkiem do tubki pasty, promocyjny zestaw można nabyć za cenę jedynie 17,98 złotych. Czy taka akcja PR-owa może okazać się skuteczna? Większość osób przyjęła tę wiadomość jako żart. "Nie wiem, czy to jest ujma? To była część kontraktu. Ja go nie negocjowałam, nie byłam wtedy menadżerką Tatiany" - wyznała "Super Expressowi" obecna menadżerka artystki, Julita Janicka.

Komentarz tylko dla zalogowanych