Amerykańska aktorka promowała już linię kosmetyków tej marki, a teraz również ich najnowszy zapach, perfumy "Rose The One". Współpracują ze sobą od stycznia tego roku, kiedy to Scarlett została nową twarzą marki "Dolce&Gabbana" i reklamowała jej najnowszą linię kosmetyków. Wybór wydawał się oczywisty. Gwiazda według Stefano Gabbany nadawała się do tego idealnie: "Scarlett jest bardzo pewna siebie. Jest piękna, ale też wyluzowana. Bardzo w stylu D&G".
Dlatego też została twarzą również ich nowych perfum – "Rose The One". To kompozycja łącząca kwiatowe i owocowe nuty. Znajdziemy tam połączenie: lilii wodnej, peonii, róży, drzewa sandałowego, wanilii, piżma oraz czarnej porzeczki, mandarynki i różowego grejpfruta. Całość daje efekt bardzo zmysłowych i kobiecych perfum.
24-letnia aktorka wzięła udział w sesji reklamującej produkty tej marki i efekt zadowolił wszystkich. Oczywiście zgarnęła za nią sporą sumkę, ale trzeba myśleć o zysku jaki to ona im przyniesie. Pracowała z najlepszymi. Za zdjęcia odpowiadał, fotograf Jean Baptiste Mondino, z którym współpraca przebiegła bardzo owocnie i zebrała pochlebnie opinie. Według Scarlett, Mondino "uchwycił cały jej kobiecy wdzięk". "Dla mnie, to właśnie czyni tę kampanię tak wyjątkową i to wspaniałe uczucie móc być jej częścią" - mówiła aktorka. Efekty możecie ocenić sami.
O.P.
Komentarz tylko dla zalogowanych
Uwaga!
Ta podstrona może zawierać treści o charakterze erotycznym, wulgarnym lub kontrowersyjnym. Przechodząc na tę podstronę
oświadczasz, że dokonujesz tego w pełni świadomie i dobrowolnie oraz że posiadasz ukończone 18 lat.